روزمرگی های یک عدد بانو

يكشنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۰۲ ق.ظ

سخت می گیـری به من


عکس و تصویر گفته بـــودم بی تو می میــرم ولی ایــن بار ، نه گفته بـــودی عاشقـــم هستی ...


گفته بـــودم بی تو می میــرم ولی ایــن بار ، نه
گفته بـــودی عاشقـــم هستی ولی انگــار ، نه

هـــرچه گویی "دوستت دارم" به جز تکرار نیست
خو نمی گیــــرم به این تکــــرارِ طوطیــــوار ، نه

تا که پا بندت شَــوَم از خـــویش می رانی مـــرا
دوست دارم همدمت باشــم ولی ســــربار ، نه

دل فروشی می کنی گویا گمان کــــردی که باز
با غــــرورم می خـــــرم آن را در این بــازار ، نه

قصد رفتن کـــــرده ای تا باز هـم گویــم بمـــان
بار دیگـــر می کنــم خواهش ولی اصــــرار ، نه

گه مـرا پس می زنی ، گه باز پیشم می کشی
آنچه دستت داده ام نامش دل است افسار ، نه

می روی اما خودت هم خــــوب می دانی عزیـــز
می کنی گاهــی فــــرامـوشم ولی انکـــار ، نه

سخت می گیـری به من با اینهمه از دست تـو
می شوم دلگیـــر شایــد نازنیــن ، بیــــزار ، نه


  ۱۶ آبان ۹۵ ، ۱۰:۲۶

دارم تلاشمو میکنم که نه پیامک بدم و نه پیام بنویسم

دستم میره بنویسم ، مینویسم اما نمیفرستم پاکش میکنم چون نمیخوام سبکسر باشم

بعد از یک عمر از همین دیروز زندگی تلاش میکنم برای بزرگ شدن 

تلاش برای خودسازی تا مفتخر به لقب دروغگویی و سبکسری نشممم

تو پیامکت گفتی تو دروغ میگی که من آبی ام ، من آرامشم چون وقتی بهت گفتم تو بیخود میکنی..... گفتی با ادب باش

خب نبودی دیگه چون میدونستی دوستت دارم و بارها رفتم اما باز برگشتم هر چی از دهن مبارک در میاد،نثارم میکنی

اما خب

من دارم تمرین بزرگ شدن میکنم پیچوندن از خودت یاد گرفتم و...

دیگه این تو بمیری از اون تو بمیری ها نیست

من موفق خواهم شد ان شاءالله


  ۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۰۵

از تنهایی لذت بردن هم تاریخ انقضاء داره

وقتی عصرهایی که تنهام چای،دم میکنم و گوشی به دست از تنهایی و خلوتی خونه لذت میبرم با خودم میگم آخرش که چی؟

زمانی هم میرسه که دیگه سر کار نمیری ،بازنشست میشی و توانایی خیلی کار را رو از دست میدی اونوقته که آیا باز از تنهایی لذت میبری؟

نه کسی میاد سراغت و نه گوشیت به کارت...

نه فرزندی و نه نوه ای البته به  شرط حیات 

کام آدم با این آینده نگری تلخ میشه


  ۱۱ آبان ۹۵ ، ۱۹:۵۸

نتیجه تصویری


همین که عشق باشد

آن هم در حوالی تو

هر چقدر هم که پاییز باشد

بهاری‌ترین هوا سهم من است
 
  ۰۳ آبان ۹۵ ، ۰۸:۴۲

قبلا اصلا به  مفهوم این جمله توجه نداشتم اما امسال واقعااااا به عمق معنای این جمله ی زیبا ژرف  پی بردم


مدیرجان ی خانوم بسیاااااار بی ادب تشریف دارن

نوع برخوردش با همکار گاهی اونقدر زننده س که من از خجالت آب میشم

ارباب رجوع که میاد نه تنها از پشت میزش تکون نمیخوره حتی گاهی سرش رو هم بلند نمیکنه ببینه کیه؟ چی میگه؟


خیلی ازش ناراحتمممم



من سعی میکنم ازش درس بگیرم

نه اینکه مثل او بشم نه اصلا

بلکه سعی میکنم رفتارم 180 درجه با ایشون متفاوت باشه

خدا خیرش بده ندونسته عامل اصلاح رفتار من میشه


  ۰۲ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۹

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۳۰
بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی